“Είδα τον θάνατό μου στην Αττική οδό”: Ο Τηλέμαχος Κωστόπουλος είναι ο καρδιοπαθής που κινείται νομικά

 

Έφτασα στο σημείο να αποχαιρετήσω την αδελφή μου και τους φίλους μου γιατί πίστευα πως δεν θα τους ξαναδώ». Με αυτά τα λόγια ο γνωστός κομμωτής Τηλέμαχος Κωστόπουλος, ο καρδιοπαθής που πρώτος στράφηκε νομικά κατά της Αττικής Οδού και όλων των εμπλεκομένων, περιγράφει καρέ καρέ στην «Espresso» τις δραματικές στιγμές που πέρασε όσο ήταν εγκλωβισμένος στον αυτοκινητόδρομο με την επέλαση του χιονιά «Ελπίς» 

Ο Τηλέμαχος Κωστόπουλος θεωρείται ένας από τους πιο γνωστούς και πετυχημένους κομμωτές της Αθήνας, με πολλές περγαμηνές στο ενεργητικό του, τόσο από τους ανθρώπους της showbiz όσο και μέσα από τα κομμωτήρια που διατηρεί.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ήταν επί σειρά ετών ο κομμωτής όλων των τραγουδιστών στα Αστέρια Γλυφάδας, της Aντζελας Δημητρίου, της Ελένης Καρουσάκη και πολλών άλλων

Εδώ και μερικά χρόνια, μάλιστα, είναι ο επίσημος κομμωτής της παρουσιάστριας Ζήνας Κουτσελίνη και καθημερινά δίνει το «παρών» στα τηλεοπτικά πλατό της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα».


«Τη Δευτέρα, όπως και κάθε μέρα, ήμουν κανονικά στα στούντιο όπου βγαίνει η εκπομπή, προκειμένου να ετοιμάσω τη Ζήνα. Γύρω στις 11.55 έφυγα από το στούντιο με ταξί που είχε ναυλώσει η εκπομπή προκειμένου να με μεταφέρει στο σπίτι μου, επειδή φοβόμουν την επέλαση του χιονιά. Όταν φτάσαμε στα διόδια της Αττικής Οδού, ρωτήσαμε αν όλα είναι καλά. “Βεβαίως, είναι ανοιχτή η Αττική Οδός, περάστε” μας είπε η υπάλληλος και κατευθυνθήκαμε στον προορισμό μας. Φτάνοντας στην έξοδο προς Ελευσίνα, στο ένα χιλιόμετρο, τα πάντα είχαν σταματήσει. Από δω και πέρα αρχίζει ο δικός μου γολγοθάς διηγείται ο Τηλέμαχος Κωστόπουλος από το σπίτι του όπου βρίσκεται έπειτα από αναγκαστική άδεια των γιατρών, που του συνέστησαν να αποφύγει κάθε εργασία.

Σχόλια