Σοκαριστική ανατροπή στον βιασμό 6χρονης στο Πέραμα: Κατηγορείται για συνέργεια η μητέρα


 «Σας ορκίζομαι ότι ποτέ δεν μου είχε δώσει δικαιώματα, αλλιώς δεν θα το πήγαινα το παιδί», δήλωνε η μητέρα της 6χρονης που έχει υποστηρίξει πως γνώριζε τον συλληφθέντα πέντε χρόνια και έκανε «κολλητή παρέα» μαζί του.

Για το αδίκημα της «συνέργειας σε βιασμό ανηλίκου και σε γενετήσιες πράξεις με ανήλικο που δεν έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του» ασκήθηκε δίωξη σε βάρος της μητέρας που κατήγγειλε τον βιασμό της εξάχρονης κόρης της από έναν 43χρονο Ιρακινό. 

Η γυναίκα που ήταν εκείνη που κατήγγειλε τον Ιρακινό, δεν έχει συλληφθεί, καθώς έχει παρέλθει το αυτόφωρο, αλλά αναμένεται να κληθεί και να απολογηθεί πιθανότατα τη Δευτέρα.

Σχετικά με το περιστατικό, η μητέρα περιέγραψε στον Antenna το πρωί ότι «εκείνες τις ημέρες είχα την κορούλα μου με πυρετό. Γυρνώντας από το ΙΚΑ, η κόρη μου μου είπε να σταματήσουμε στο μαγαζί του, μιας και το σπίτι μας είναι κοντά. Του ζήτησα κάποια στιγμή ένα θερμόμετρο για να δω αν έχει πυρετό το παιδί και να φύγουμε για το σπίτι. Στον 43χρονο είχα απόλυτη εμπιστοσύνη. Μου είπε “εντάξει, παιδί μου, θα βάλω εγώ θερμόμετρο στο παιδί” και το πήρε μαζί του στην αποθήκη»

Συμπλήρωσε πως «μιλούσα στο τηλέφωνο με μια εξαδέλφη μου. Χρονομέτρησα ακριβώς δύο λεπτά. Πήγα στην αποθήκη και είδα την κόρη μου ξαπλωμένη και εκείνον να την χαϊδεύει. Ήταν χάιδεμα ακατάλληλο για παιδί, ήταν σεξουαλική παρενόχληση». 

«Ταράχτηκα, γιατί είδα μέσα στο συρτάρι του γραφείου του ένα όπλο. Κοπάνησα το πόδι μου με δύναμη και μπήκα μέσα. Μίλησα στην κόρη μου και δεν απαντούσε. Αυτός σήκωσε τα χέρια ψηλά και μου είπε “το θερμόμετρο ψάχνω, τι έπαθες;”. Του είπα ότι “το παιδί μου ψήνεται στον πυρετό και πρέπει να το πάρω και να φύγουμε” ως δικαιολογία για να μπορέσουμε να φύγουμε», σημείωσε η μητέρα της 6χρονης.

Σχόλια