Νέα δυναμική και Ηπειρώτισσα η Βασιλεία Νίτσα-Γουδέλη υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με την παράταξη του Αλέκου Καχριμάνη



Η βασιλεία Νίτσα - Γουδέλη αποτυπώνει την ανανέωση του πολιτικού δυναμικού της, αλλά και τη μακρόχρονη παρουσία της στις γειτονιές των Ιωαννίνων απηχώντας την ιστορία και τη δυναμική της παράταξης, αλλά και την ελπίδα και την προοπτική για ένα μέλλον που να αξίζει στην πόλη της.

Βιογραφικό σημείωμα:

Ονομάζομαι Βασιλεία Νίτσα-Γουδέλη και κατάγομαι από την ακριτική Κόνιτσα!

Μένω και δραστηριοποιούμαι στα Ιωάννινα!

Διατηρώ την επιχείρηση Ορθοπεδικά Ηπείρου – Memoshoes Greece και δραστηριοποιούμε πάνω από 16 χρόνια στον Τομέα χορήγησης Βοηθημάτων σε άτομα με Αναπηρίες, αλλά και σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες!

Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας από το ΦΠΨ Ιωαννίνων και του Τμήματος Νοσηλευτικής ΑΤΕΙ Ηπείρου.

Είμαι Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητικών Εκδηλώσεων σε ΑμεΑ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Η κάρτα μου σε γραφή braille είναι η ελάχιστη ένδειξη σκέψης μου προς όλες τις ευαίσθητες κατηγορίες ατόμων, που πρέπει να τους έχουμε στο μυαλό μας, όταν σχεδιάζουμε κοινωνικές – πολιτικές δράσεις!

Θέλω να προσεγγίσω τον Άνθρωπο και να είμαι κοντά σε όλους τους συμπολίτες μου!

Ο εθελοντισμός και η προσφορά ανέκαθεν ήταν η δεύτερη φύση μου με πολυποίκιλες δράσεις σε τοπικό επίπεδο, αλλά και στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και την UNESCO!

Όλοι μαζί για μια Ανθρωποκεντρική – Προσβάσιμη – Ευαίσθητη Αξιοβίωτη ανάπτυξη Ηπείρου με τον Περιφερειάρχη μας κ. Αλέξανδρο Καχριμάνη!

Σχόλια