Πατέρας έστελνε στα παιδιά του βίντεο πορνό υποστηρίζοντας πως σ’ αυτά πρωταγωνιστεί η μητέρα τους


«Πάλι καλά λέω που είμαι ζωντανή με αυτόν τον άνθρωπο

Ένας 47χρονος άνδρας έστελνε βίντεο – πορνό στα παιδιά του, λέγοντάς τους ότι σ’ αυτά πρωταγωνιστούσε η μητέρα τους. «Αυτός ο άνθρωπος ήταν ένας εφιάλτης στη ζωή μου και για μένα και για τα παιδιά» λέει η 36χρονη γυναίκα για τον πρώην σύζυγό της με τον οποίο απέκτησε τρία παιδιά.

«Έπαιρνε τηλέφωνο και τους έλεγε ότι η μάνα σας είναι π….α, το σπίτι σας είναι οίκος ανοχή, δεν μπορεί να σας συντηρήσει με άλλη δουλειά». Γυρίζοντας μια ημέρα από τη δουλειά, όπως καταγγέλλει στο Live News, είδε τη μικρή κόρη της να κλαίει.

«Λέω γιατί κλαις κορίτσι μου; Μου λέει «δες τι έστειλε ο μπαμπάς». Ήταν υλικό πορνό, που έδειχνε μια γυναίκα με τη δική μου φωνή, που όμως δεν ήμουν εγώ και πολλούς άνδρες». Η 36χρονη «πάγωσε». Ο πρώην σύζυγός της είχε χρησιμοποιήσει την εικόνα της σε επεξεργασμένο βίντεο για να την κατηγορήσει στα παιδιά τους.

Σύμφωνα με την ίδια, ο πρώην σύζυγός της προσπαθεί να την εκδικηθεί, «επειδή πήρα εξ ολοκλήρου τη γονική μέριμνα». «Είχα φτάσει στο νοσοκομείο, με χτυπούσε, με μώλωπες και ράμματα». «Πρόκειται για έναν άνθρωπο που ενώ του έχει αφαιρεθεί η γονική μέριμνα των ανήλικων τέκνων του λόγω προηγούμενων κακοποιητικών συμπεριφορών συνεχίζει να κακοποιεί αυτά τα παιδιά με κάθε τρόπο».

«Πάλι καλά λέω που είμαι ζωντανή με αυτόν τον άνθρωπο» τονίζει η ίδια

Σχόλια